Isnin, 15 Ogos 2016

Tiada Masalah Perut Buncit Walaupun Bersalin Czer


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Hari ini saya nak sharekan testimoni dari Puan Zura

Katanya “Saya telah menggunakan bengkung moden ini untuk berpantang selepas bersalin anak pertama dan kedua..kedua-duanya cesarean.
Saya amat berpuas hati dengan bengkung moden yang saya beli daripada puan. 

Amat selesa dan saya dapat kekalkan bentuk badan saya seperti sebelum berkahwin.

Alhamdulillah sepanjang penggunaan bengkung moden ini secara displin saya tidak menghadapi masalah perut buncit selepas bersalin walaupun saya bersalin secara cesarean.

Saya amat galakkan kepada ibu-ibu untuk menggunakan bengkung ini. Amat berpuas hati sekali.”


Alhamdulillah Puan Zura berpuashati dan selesa dengan bengkung kami. Terima kasih puan sebab sudi kongsikan feedback dengan kami. kami sangat hargainya.

Wasalam


Tiada ulasan:

Catat Ulasan