Isnin, 15 Ogos 2016

Bengkung Moden..Walaupun Anak Dah 3, Perut Saya tak Buncit


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Hari ini saya nak share kan testimoni lagi dari pengguna bengkung moden. 

Katanya “Bengkung Moden amat selesa saya pakai bengkung ni dari anak pertama, kedua dan ketiga.

Sangat selesa tambahan pula saya bersalin secara czer, selain itu saya pakai sekiranya perut saya sedikit buncit.

Alhamdulillah walaupun anak dah 3, perut saya tak buncit.




Penafian/Disclaimer : Testimoni yang digunakan adalah testimoni sebenar dari pengguna kami. Kesan dan kebaikan produk di atas adalah berbeza mengikut individu
Alhamdulillah Puan Azrin berpuashati dengan bengkung kami. Terima kasih puan sebab sudi kongsikan feedback dengan kami. kami sangat hargainya.


Wasalam
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan